2024-03-28 19:53:14

مصاحبه برنامه به روز از مدیر عامل فناوری اطلاعات پارمیس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

اگر شما هم از علاقه مندان اخبار دنیای فناوری اطلاعات هستید و به دنبال اخبار تکنولوژی های نو و جدید باشید، قطعا با پر بیننده ترین برنامه شبکه سه سیما در حوزه فناوری اطلاعات آشنایی دارید. برنامه به روز که جمعه ها ساعت 13:30 از شبکه سه سیما پخش می شود به معرفی نرم افزارهای جدید و به طور کلی وقایع جدید در حوزه تکنولوژی می پردازد.

این بار فناوری اطلاعات پارمیس در نمایشگاه الکامپ رو به روی دوربین برنامه ” به روز “ رفت. مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در این مصاحبه به معرفی شرکت فناوری اطلاعات پارمیس پرداختند و ضمن اشاره به این نکته که شرکت فناوری اطلاعات پارمیس جزء شرکت های دانش بنیان بوده، افزودند که این شرکت توانسته است با تکیه بر توانایی و تخصص کارشناسان در طی 14 سال و با کسب اطمینان و اعتماد اقشار مختلف جامعه، به تولید نرم افزار حسابداری برای کسب و کارهای مختلف بپردازد.

ایشان همچنین درباره نرم افزار رایگان حسابداری پارمیس همراه که در نمایشگاه الکامپ 94 با استقبال خوبی رو به رو شد توضیح دادند و افزودند که این نرم افزار به صورت کاملاً رایگان برای گوشی های اندروید و IOS در اختیار عموم افراد قرار گرفته است تا مردم بتوانند از حسابداری در امور روزمره خود بهره ببرند و بدون پرداخت هیچ هزینه ای تمام تراکنش ها، اقساط، وام ها و چک های خود را مدیریت کنند. همچنین توانایی گزارش گیری از مخارج خود را در هر زمان داشته باشند.

مدیرعامل پارمیس همچنین به توضیح سایر نرم افزارهای حسابداری پارمیس پرداختند و افزودند که نرم افزار های حسابداری پارمیس برای انواع کسب و کارها طراحی شده است و از خانه ای کوچک تا کارخانه ای بزرگ می توانند متناسب با نیاز خود نرم افزار مورد نظرشان را از بین محصولات نرم افزار حسابداری پارمیس که شامل نرم افزار های فروشگاهی، شرکتی، تولیدی، دانشجویی، بازرگانی، نسخه برگ سبز رایگان آزمایشی و … می باشند انتخاب کنند.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید