2024-03-28 22:19:43

رونمایی از پشتیبانگیری آنلاین ابری در نسخه جدید حسابداری پارمیس همراه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

به زودی اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه با امکاناتی متفاوت و تغییرات ساختاری منتشر میشود.

روابط عمومی پارمیس، به اطلاع کاربران عزیز پارمیس همراه میرساند که در جدیدترین نسخه این اپلیکیشن، امکانی با عنوان پشتیبان گیری آنلاین با توجه به درخواست های مکرر کاربران، به پلتفرم های اندروید و iOS اضافه شده است که به زودی از آن رونمایی می شود.

حسابداری پارمیس همراه با داشتن امکانات بیشماری که برای حسابداری شخصی و خانوادگی و رسیدگی به امور مالی افراد مناسب است، یکی از محبوبترین اپلیکیشن های ایرانی در میان کاربران می باشد که توانسته در طی سال‌های فعالیت خود به مرور با توجه به نیازهای کاربرانش امکانات جدید و کاربردی بسیاری را به برنامه اضافه نماید و همواره رضایت کاربرانش را جلب کند.

با توجه به اینکه کاربران پارمیس همراه تاکنون چندین مورد از بین رفتن اطلاعات بر اثر ربوده شدن تلفن همراه، حذف شدن بکاپ ها، پاک شدن حافظه و غیره را به تیم پشتیبانی پارمیس همراه گزارش کرده اند؛ از مدتی پیش درخواست اضافه شدن امکانی با عنوان پشتیبان گیری آنلاین به برنامه را برای پیشگیری مشکل داشتند.

مطالعه بیشتر: برنامه حسابداری

قابل ذکر است که پارمیس همراه تاکنون امکان پشتیبان گیری خودکار با هر بار خروج از برنامه و همچنین پشتیبان گیری به صورت دستی و ارسال به حافظه های دیگر را داشت. اما پشتیبان گیری آنلاین تفاوت بسیار مهمی با روش های پشتیبان گیری قبلی دارد.

پشتیبان گیری ابری حسابداری پارمیس همراه

با فعال کردن این امکان در برنامه دیگر نیازی نیست که نگران از دست رفتن اطلاعات باشید. چرا که برنامه به صورت خودکار از اطلاعات مالی شما پشتیبان تهیه میکند و این اطلاعات را روی سرورهای امن کلودی پارمیس نگهداری میکند تا هر زمان که نیاز به دسترسی به این داده ها بود، فایل های پشتیبان در اختیار کاربران قرار بگیرد و بتواند مجدداً آنها را بازیابی کنند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار حسابداری پارمیس همراه

از آنجایی که اطلاعات مالی برای افراد حائز اهمیت است و استفاده از اپلیکیشن حسابداری در مدت زمان طولانی باعث وابستگی افراد به این اطلاعات میشود، لذا فناوری اطلاعات پارمیس با توجه به درخواست کاربران و منابعی که در دست داشت و همچنین با استفاده از جدید ترین دانش برنامه نویسی این امکان را در نسخه جدید به کاربران ارائه می کند که از داده های خود در سرور کلودی پارمیس به صورت آنلاین بکاپ تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار انبار

پشتیبانگیری کلود حسابداری پارمیس همراه

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که آیا برنامه همچنان رایگان خواهد بود یا خیر؟

علاوه بر بکاپ گیری آنلاین، در نسخه جدید برنامه شاهد اضافه شدن بخشی با نام کسب امتیاز خواهیم بود. با این تغییر، کاربران جدید پارمیس همراه از این پس برای استفاده از تمامی بخش های برنامه نیازمند کسب امتیاز می باشند. در نتیجه استفاده از برنامه همچنان رایگان است اما محدودیت هایی در برخی قسمت ها اعمال می شود که با داشتن امتیاز کافی میتوانید از این امکانات نیز بهره مند شوید. استفاده از پشتیبان گیری آنلاین نیز یکی از همین قابلیت هایی است که برای استفاده از آن نیازمند کسب امتیاز خواهید بود.

حتما بخوانید: نرم افزار CRM و پایانه فروشگاهی

کاربران قدیمی پارمیس همراه که از قبل حساب کاربری خود را در برنامه ایجاد کرده بودند توجه داشته باشند که با نصب نسخه جدید برنامه، امکاناتی که تاکنون در برنامه از آن استفاده می کردند همچنان به صورت نامحدود رایگان خواهد ماند و تنها قابلیت پشتیبانگیری آنلاین و دیگر امکانات جدیدی که از این پس به برنامه اضافه می شود دارای محدودیت خواهد بود؛ که با استفاده از روشهای مختلفی که برای کسب امتیاز در نظر گرفته شده است میتوانند با کسب امتیاز لازم این بخش ها را نیز فعال نمایند.

کاربران جدیدی که به جمع پارمیس می پیوندند نیز به صورت محدود میتوانند از امکانات برنامه به صورت رایگان بهره ببرند اما برای فعال کردن سایر بخش ها نیازمند کسب امتیاز هستند.

حتما بدانید: نرم افزار دریافت و پرداخت و نرم افزار پخش مویرگی

با ما همراه باشید تا در خبرهای بعدی روش های کسب امتیاز در اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه را برای شما کاربران گرامی بیشتر توضیح دهیم.

منتظر آپدیت متفاوت پارمیس همراه باشید…

کانال آموزش و اطلاع رسانی پارمیس همراه در تلگرام را دنبال کنید… » ParmisMobile 

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید