2024-03-29 00:40:03

نرخ های مصوب ثبت اظهارنامه مالیاتی سال 99 توسط کافی نت ها ابلاغ شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران خطاب به کافی‌نت‌ دارانی که جهت ثبت اظهارنامه مالیاتی فعالیت می‌کنند، هشدار جدی داد. کافی‌نت‌ها از جمله واحدهای صنفی ارائه خدمات اینترنتی به حساب می‌آیند که چند سالی می‌شود به واسطه افزایش ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت خانگی، حال و روزشان خوب نیست و مراجعات به آنها سال به سال کمتر می‌شود.

بیشتر بدانید: برنامه حسابداری

لذا زمان انتخاب واحد دانشگاه‌ها، فراخوان‌های ملی نظیر ثبت‌نام متقاضیان مسکن مهر، ثبت‌نام کنکور، تکمیل فرم‌های مالیاتی و مواردی از این دست، انگیزه این واحدهای صنفی برای ادامه فعالیت به شمار می‌روند و کمتر کسی حاضر می‌شود برای ارسال نامه‌ای الکترونیکی یا مرور وب سایت‌ها و یا امور شخصی ساده اینترنتی به این اماکن مراجعه کند.

مطالعه بیشتر : مالیات چیست؟

اغلب خانوارهایی که دارای اینترنت پرسرعت خانگی نیستند، در موارد یاد شده به کافی‌نت‌ها مراجعه می‌کنند تا امور ضروری‌شان انجام شود. با این حساب، اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران سعی می‌کند در راستای حمایت از این واحدهای صنفی در بازه‌های زمانی مختلف و همزمان با اجرای برخی طرح‌ها و فراخوان‌های ملی که نیاز به امور اینترنتی دارد، وارد مذاکره با بخش‌های متولی جهت استفاده از ظرفیت کافی‌نت‌ها شود.

بیشتر بخوانید: موارد معاف از مالیات حقوق

هر چند که شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و دفاتر پیشخوان دولت در این زمینه بسیار فعال هستند و به رقابت با یکدیگر برای همکاری با سازمان مالیاتی می‌پردازند اما این موضوع باعث یأس اتحادیه فناوران رایانه تهران نشده و تا جای ممکن به سمت بازگشایی بخشی از ظرفیت‌های این حوزه برای کافی‌نت‌ها رفته است. امسال نیز هم‌زمان با اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور مبنی بر اینکه زمان تسلیم اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل برای عملکرد سال  1397 تا پایان خرداد ماه است، اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرده است:
“به اطلاع کلیه کافی‌نت‌داران که در رسته کافی‌نت فعالیت می‌نمایند، می‌رساند هر یک از اعضای دارای پروانه کسب یا در دست اقدام که در واحد صنفی خود یا مراکز دیگری جهت ثبت اظهارنامه فعالیت می‌کنند، می‌بایست تمام قیمت‌های اعلام شده توسط اتحادیه را رعایت نمایند. چنانچه هر واحد کسبی قیمت‌ها را رعایت ننماید، IP  واحد صنفی مورد نظر توسط اتحادیه قطع خواهد شد و سازمان تعزیرات حکومتی جریمه‌ای را برایشان در نظر می‌گیرد.

حتما بدانید: نرم افزار حقوق و دستمزد

لذا کلیه همکاران محترم موظفند جهت رعایت حقوق مصرف کننده قیمت‌های مصوب را در نظر داشته باشند.

حق دریافت هیچ مبلغی مازاد بر این هزینه‌ها وجود ندارد.
درصورت شکایت از واحد صنفی، طبق ماده ۲۷ و ۲۸ با افراد برخورد شده و واحد فوق توسط نیروی انتظامی پلمپ خواهد شد.”
نرخنامه جهت انجام عملیات ثبت نام کد اقتصادی و عملیات الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی 99

بیشتر بخوانید: نرم افزار انبار

نرخ نامه جهت انجام عملیات ثبت نام کد اقتصادی
نرخنامه جهت انجام عملیات ثبت نام کد اقتصادی
برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید