2024-03-28 18:55:07

غیرفعال سازی آپدیت خودکار اپلیکیشن در اندروید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

برای اینکه بتوانیم از آپدیت خودکار اپلیکیشن موبایل جلوگیری کنیم راه حل های زیادی وجود دارد که در این مطلب یک راه حل ساده و بسیار کاربردی را معرفی می کنیم. اگر شما یک موبایل و یا تبلت اندرویدی دارید به راحتی میتوانید با غیرفعال سازی آپدیت خودکار اپلیکیشن موبایل یا تبلت از این کار جلوگیری کنید. آپدیت خودکار اپلیکیشن به صورت پیش فرض در موبایل و یا تبلت شما وجود دارد و شما برای غیرفعال سازی آن میتوانید به صورت زیر عمل کنید.

مطالعه بیشتر: برنامه حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبار داری

آپدیت اپلیکیشن موبایل و یا تبلت شما، یکی از ویژگی هایی است که شما میتوانید از آن استفاده کنید و همیشه از آخرین نسخه های اپلیکیشن موبایل یا تبلت خود استفاده کنید اما در صورتی که با قوانین برنامه های نصب شده مشکل دارید و یا اینترنت قوی را ندارید میتوانید با غیرفعال سازی این قابلیت از آپدیت خودکار جلوگیری کنید.

 

غیر فعال سازی آپدیت خودکار اپلیکیشن ها در اندروید

 

  • شما میتوانید آپدیت خودکار اپلیکیشن موبایل و یا تبلت خود را بر روی حالت همیشه خاموش و یا در حالت استفاده از وای فای قرار بدهید. برای این کار لازم است:
  1. اپلیکیشن Play Store را باز کنید
  2. گزینه Options که در سمت چپ و بالای صفحه قرار دارد را لمس کنید (این گزینه به صورت سه خط افقی نمایش داده شده است)
  3. گزینه Setting را انتخاب کنید
  4. گزینه Auto-Update Apps را انتخاب کنید

 در این قسمت میتوانید آپدیت خودکار آپلیکیشن ها در موبایل و یا تبلت اندرویدی خود را در حالت همیشه خاموش و یا روی حالت استفاده از وای فای بگذارید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار CRM و نرم افزار تولیدی و نرم افزار فروشگاهی

حالت استفاده از وای فای به معنای این است که شما در صورتی که از وای فای استفاده می کنید گزینه اپدیت خودکار اپلیکیشن ها فعال خواهد بود و در صورتی که از اینترنت سیم کارت خود استفاده می کنید آپدیت خودکار انجام نگیرد. چنانچه بخواهید آپدیت خودکار برنامه موبایل اندرویدی خود را غیر فعال کنید ازین پس آپدیت برنامه ها در صورت وجود از طریق نوار اعلان به شما گزارش داده می شود. برای آپدیت اپلیکیشن اندروید خود کافیست به پلی استور بروید و در صفحه مربوط به آن اپلیکیشن گزینه آپدیت را برای به روز رسانی انتخاب نمایید.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید