2024-03-29 11:10:01

تنها با یک کارتخوان اندرویدی، حسابدار کسب و کارتان شوید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
نرم-افزار-حسابداری-کارتخوان-اندرویدی
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

پارمیس آی تی : آیا شما صاحب کسب و کاری هستید که فضای کوچکی دارد و یا سیار است؟ آیا نیاز به آنالیز و دسترسی به داده هایتان به صورت آنی دارید؟ اگر جز افرادی هستید که همیشه لپ تاپ خود را به همراه دارید تا از آخرین گزارشات کسب و کارتان مطلع شوید، کارتخوان اندرویدی و اپلیکیشن اسمارت از بهترین نرم افزار حسابداری برای شرکت های تولیدی و اولویت های کسب و کار شماست. مطلب زیر را از دست ندهید تا با جدیدترین و مقرون به صرفه ترین نوع مدیریت کسب و کار که تنها با یک کارت خوان است آشنا شوید.

کارتخوان اندرویدی؛ صندوق فروش هوشمند شما

در حال حاضر، مدیریت امور مالی شما دیگر به صندوق فروشگاهی محدود نیست. با آمدن دستگاه پوز اندرویدی، حسابداری را با تنها با یک کارتخوان انجام دهید . کاهش قابل توجه در هزینه های نگهداری و تجهیز لوازم مورد استفاده مانند پرینتر، صندوق فروش و سیستم کامپیوتر و غیره از دیگر مزایای کارتخوان اندرویدی است. زیرا این دستگاه به اصطلاح All-in-one بوده و تمام این تجهیزات را در خود قرار داده است.

یک سیستم همه کاره

اپلیکیشن هوشمند پارمیس اسمارت با توجه به نیازهای هر کسب و کار طراحی و شخصی سازی شده و با بهره‌گیری از سخت افزارها و نرم افزارهای پیشرفته، به یکپارچه سازی حسابداری کسب و کار با مدیریت آن کمک می‌کند.

مطالعه بیشتر: برنامه حسابداری و پایانه فروشگاهی

کارتخوان-اندرویدی-(-پوز-اندرویدی)

مدیریت کسب و کار خود را بهبود دهید

با استفاده از POS اندرویدی می‌توانید موجودی و انبار کالا خود را رهگیری کنید. اما نیازی نیست که این کار را حتما با دستگاه کارت خوان خود انجام دهید. با نصب اپلیکیشن پارمیس اسمارت بر تلفن همراه خود می‌توانید تمام گزارش‌ها، موجودی کالا و غیره را به آسانی مدیریت کنید و تصمیمات مورد نیاز برای رونق بیشتر کسب و کارتان را از طریق گزارشات مخلفی که در اختیار شما قرار گرفته است ببینید.

بیشتر بدانید: نرم افزار انبارداری

تنها با یک کارتخوان اندرویدی، حسابدار کسب و کارتان شوید

اخذ گزارشات دقیق به صورت لحظه‌ای

داشبورد مدیریت پارمیس اسمارت این امکان را به شما می‌دهد تا میزان فروش، خرید و عادت‌های مصرف کننده را به خوبی شناسایی کنید و در لحظه، گزارش فروش خود را در هر مکانی که هستید تنها با اتصال تلفن همراه خود به اینترنت، بررسی کنید. گزارشات حقوق و دستمزد، مالیات، صورتحساب‌ها، حسابداری، مدیریت شیفت کارکنان و غیره برخی از این گزارشات است.

  ثبت سریع سفارشات

  تنها با یک با کارتخوان اندرویدی می‌توانید بارک کالا را اسکن کنید، فاکتور بزنید، رسید آن را چاپ کنید و به مشتری بدهید! برای انجام این کارها اتصال به اینترنت الزامی نیست و شما می‌توانید فاکتور خود تمامی این کارها با یک دستگاه کوچک و کارآمد به آسانی و سرعت قابل انجام خواهد بود. نرم افزار حقوق و دستمزد

سوالات متداول

پارمیس اسمارت تنها بر روی کارت خوان اندرویدی کار می‌کند؟

پارمیس اسمارت، اپلیکیشنی مالتی پلتفرم است که بر روی سیستم عامل های مختلف اندروید Android ، iOS قابل اجرا بوده و از طریق هر دستگاهی که در اختیار دارید می‌توانید گزارشات و فروش آنی خود را مشاهده کنید.

کارتخوان اندرویدی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

رستوران ها، هتل ها، کافی شاپ ها، غرفه داران و دیگر کسب و کارهایی نیاز به یک حسابداری سیار با قابلیت حمل و نقل آسان را دارند، بیشترین خواهان پوز اندرویدی هستند. با این حال امکانات خارق‌العاده و کاربری آسان کارت خوان اندرویدی، هر کسب و کاری را پوشش می‌دهد و برای هر صنفی مناسب خواهد بود.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید